02 maart 2011

my day - wednesday

heey ,
sorry dat ik gister niks meer heb gepost ( want zo eigenlijk mijn nieuwe topje laten zien ) maar dat ging niet meer lukken, want ik had het super druk !
Moest eerst trainen, en toen mijn spreekbeurt leren .
Het heeft iig geen zin gehad, want ik moet hem over doen :s
Mijn lerares zij dat ik het teveel oplas .
Dus nu moet ik hem maandag na de vakantie inhalen.
Pfff, daar heb ik dus serieus géén zin in, zoals je wel snapt .
Anders was ik er gewoon al vanaf geweest .
Ja, niet dus . Daar kan ik echt niet tegen .
Maar ja . Het zal wel moeten .
Ik kan hem moeilijk door iemand anders laten doen . ;)
Zou wel handig zijn ! haha .
Maar, verder mijn dag ,
Vanochtend moest ik mijn lovely warme bed weer verlaten :'(
I <3 my bed .
Eindelijk op school aangekomen moest ik mijn menukaart inleveren, die we voor Duits moesten maken .
Ik had het papier met thee besmeerd, en dan de randjes er af gebrand, dan in een rood papier geplakt, en voìla, je hebt een menukaart :)
Maar, toen had ik dus me Engels presentatie, ik was helemaal zenuwachtig natuurlijk, word ik zowat gelijk afgekapt door mijn lerares . Echt niet leuk, sta je enorm voor lul natuurlijk .
Daarna, CKV , we gingen de stad in, eerst naar zo'n saai museum ding, en daar moesten we opdrachten maken in ons groepje ( ik zat met Danique, Cynthia, Lieke en Shawn )
Daarna moest je dus de stadswandeling maken, maar wij gingen gewoon wat anders doen ! Even naar het kruitvat geweest, en toen gingen we foto's maken bij zo'n standbeeld waar ik op ging zitten met Danique, hahaha .
Weer terug, pauze, ISP . We moesten presenteren, ( nou ja, uit mijn groepje gingen 2 jongens presenteren ) .
Voor de diapresentatie hadden we een 7 :D
Nog best blij mee , haha .
Toen hadden we Nederlands, en ik moest eerder weg, want moest naar de tandarts .
Ook geen zin in natuurlijk .
Bij mij werd er dus ontdekt dat ik nog een stukje wortel aan me tandvlees had zitten , dus dat moest eruit .
Ze vroegen of ik met verdoving wou, of met een koud watje in mijn mond, ik dacht, doe maar dat koude watje . Maar dat deed zéeer !
Er werd met zo'n hele haak in me mond gevroet..
En even later ( had nog een losse kies :x ) vroegen ze of ze die kies er ook even uit moesten trekken . Ik zei ; neee doe maar niet , dat gaat vanzelf wel .
Even later moest ik nog op mijn vader wachten, en zat ik er zelf wat aan.
En ja hoor, ik trok hem er zelf uit ! haha .
En nu heb ik niks meer te wisselen !!! .
Best apart.. nooit meer een losse kies of tand, haha !
Maaaaar, nu mag ik dus waarschijnlijk in de zomervakantie een beugel !
Het is natuurlijk niet het leukste wat er is , maar dan ben ik er maar zo snel mogelijk vanaf , want anders zou het pas in december zijn ofzo, en dat heb ik liever niet .
Want dan zit je net in de 4e klas enzo, nee dat is niet fijn .
En nu zit ik thuis, op me bed, met mijn geschiedenis boek .
Heb morgen namelijk geschiedenis repetitie . geen zin in .
Dus, nu ga ik maar weer even leren, en misschien wel tot vanavond !

xxxx .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten