16 maart 2011

day 6 - whatever tickles you fancy

Whatever tickles you fancy .

Als ik me één ding mag afvragen.. wat zijn tickles?
Ik ging het opzoeken, en toen zag ik kriebels staan .
Dus ik dacht, misschien gevoelens, of prikkels die je leuk vind ofzo ?
Nou, als dat fout is, maakt het me niet uit . Ik doe dat gewoon ;)
Nouu daar komt ie ;

éen van de fijne gevoelens vind ik als je in de zomer of lente 's ochtends opstaat en je ziet de zon schijnen en je hoort de vogels fluiten.. Als je daarna op de fiets stapt, en je voelt al lekker die warme zon in je gezicht, en je ziet al die narcissen en violen en sneeuwklokjes en crocussen enzo , heerlijk .
Ook als je dan alleen fietst over zo'n afgelegen pad met de zon in je gezicht .
Pfff dat zou ik elke dag wel willen :)
Gelukkig is het bijna lente :D

See you x '

Geen opmerkingen:

Een reactie posten