16 maart 2011

my day + talking about England !

Yess woensdag is voorbij ;p
Eindelijk, want ben moee .
Vandaag was weer zoals altijd een saaie dag .
Duits so, engels, 2 uur CKV, 2 uur ISP, 2 uur Nederlands .
Wie verzint nou 3 blokuren op een dag ?!
Ennn, onze leraar Ckv heeft gewoon 2 uur lang over Engeland gepraat .
Je denkt vast, waarom nou weer over Engeland ?!
Nouuu .. in September gaan we 6 dagen op werkweek naar Engeland !
Owww ik heb er al zoveel zin in !
Als eerste gaan we ongeveer rond 9 uur 's ochtends met de bus naar Frankrijk, daar moeten we met de boot varen naar Engeland, dan met de bus denk ik, want dat weet ik niet meer zeker, gaan we naar de camping waar we met z'n vijfen in een tent kunnen .
We gaan een keer naar een museum, 2 keer naar London, naar het London Eye ! Dat hele grote reuzenrad, daar wil ik wel in ! En we gaan ook nog winkelen in Oxford Street, en nog een straat, maar weet niet meer welke ;p
Verder mogen we ook nog dingen voor onszelf doen enzo .
Maar ik heb er nu al zoveel zin in, haha, maar dan kan ik nog wel even wachten . :(
En overmorgen nog iets leuks, we gaan skiƫn ! :D Hahaha, ik weet niet eens of ik het wel kan , maar ik probeer het ;P
Daarna gaan we schaatsen, maar we moeten er dus al om 7 uur 's ochtends zijn .
Zijn ze gek ofzo ?
Nou, nu ga ik nog even gtst kijken .

Xx

Tumblr_lcqk10k5iy1qevra8o1_500_large

Geen opmerkingen:

Een reactie posten