03 maart 2011

my day - thursday

gutentagg . ;D

morgen nog 1 dagjeee, en dan is het eindelijk vakantie !
daar heb ik echt zin inn !
Waarschijnlijk ga ik met Lieke, Danique en Cynthia in de meivakantie in de blokhut bij Lieke slapen :D (nouja, slapen hihi)
Nu al zin in , alleen het duurt nog even ;D
Nu heb ik het super koud en vandaag hadden we een geschiedenis repetitie,
dacht eigenlijk dat het wel goed ging, maar had een 5,4 :(
jammer, maar volgende x beter, hoop ik .
Trouwens, ik heb nog een foto van Lieke, Danique, Cynthia en mij ,
Hieronder kan je 'm zien, (heb hem wel wat bewerkt)



hihi, Danique en ik gingen op het paard zitten, bij zo'n parkeerplaats ;D
Was heel gezellig !
Vandaag heb ik verder niet zoveel gedaan .
Nog gevoetbalt, en ik moet nu eigenlijk leren .
Ik ga eerst lekker douchen, want heb het super koud .

Misschien vanavond nog een post (zeg ik nu altijd, maar komt er niet van)
Maar, ik hoop het !

xxxx , Demi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten