08 maart 2011

today and tomorrow .

Goedendag ;)

Vandaag was weer een beetje een saaie dag, moest op m'n zusje passen ..
Maar, we zijn dus weer naar het Molenplein geweest, en heb nog de nagels van een vriendin van mijn zusje gelakt . Hetzelfde als bij mij zelf ( heb dat trouwens ook bij mijn zusje gedaan :) )
En, toen ik thuis kwam, gingen we pizza eten :D
Op de bank, haha, ondertussen tv gekeken met mijn zusje en m'n moeder .
Toen gingen we beetje thee drinken enzo, en daarna heb ik met Danique en Cynthia leuke plannen gemaakt voor morgen !
Heb er echt veel zin in, want we gaan naar zo'n soort .. ja hoe noem je dat, iets waar je thee en taart kan krijgen in ieder geval ! :D
Hieronder heb ik er een foto van :


Het is echt heel gezellig daar, heeft Cynthia gezegd .
Het heet de Honeypie .
Nouuu heb er dus heel veel zin in :D
Nu ga ik nog even Gooische Vrouwen kijken, en dan slapen !
Tot morgen !

Liefs Demi ,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten