15 maart 2011

today

Grrrr , ik was net bezig met een nieuw bovenkantje, maar het lukt steeds niet :s
Ik ga er een andere x wel mee verder, want ben nu echt super moe :(
Maar, mijn dag was gewoon saai .
1e uur gym, was opzich wel leuk . Daarna saaie lessen haha .
Na school ben ik met Cynthia nog even naar de Adomani gefietst, en hebben we daar een ijsje gehaald . Chocoladeee ;D
Daarna naar huis gefietst, heb ik het gras gemaaid, haha jaja, dat had je niet verwacht he ;p .
Het was echt zulk lekker weer ! :)
En toen ging ik lekker naar de training fietsen, en we waren kampioen geworden, dus kregen we taart en bloemen :D
Echt heel lekker en leuk ^^
Maar, toen weer naar huis gefietst, en de zon scheen gewoon nog !
Echt fijn is dat .
En toen spaghetti gegeten, tv gekeken, gedoucht, en Duits geleerd .
Dat ben ik nu nog een beetje aan het doen, en ga zo maar is slapen, want ben heel moe .
Moet zo alleen nog even een post doen over day 5 . Dus die komt er zo nog aan .
Tot morgen !

Loves,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten