09 maart 2011

vandaag !

Heeeey,

Vandaag was echt super leuk !
Als eerst ( alweer ) lekker uitgeslapen tot 11.15 ;$
En toen nog even de Sims gespeeld , en daarna op de fiets met Cynthia naar de stad gefietst .
Danique zat er al, dus zijn we toen nog een beetje door de stad gaan lopen, winkel in winkel uit haha ,
Daarna zijn we naar de Honeypie geweest ! Danique en Cynthia hadden bosvruchtenthee, en ik had citroenthee . Je kreeg echt van die superleuke kopjes met zo'n schoteltje eronder en zo'n superleuk oma printje haha ;)
Danique en Cynthia hadden zo'n heel lekkere lazy cake haha, ik had het laatste stukje van Cynthia, want ze kon het niet op ;p
Ik heb echt wel 10 kopjes thee op ofzo ! We hadden onbeperkt thee drinken voor 3 euro per persoon !
Daarna hebben we nog een beetje gewinkeld ; ik heb nog doorzichtige nagellak gehaald, want die van mij was helemaal vies en raar en bleh ;D
En Cynthia, Danique en ik hebben nog dezelfde ketting gekocht met z'n alle :D
Hieronder 2 foto's ;




Echt heel leuk !
Daarna hebben we nog een beetje gelopen, en gingen we foto's maken ,
hieronder weer foto's ;) ;


Haha, het was echt heel erg gezellig . :D
Dat is ''voor herhaling vatbaar'' zoals Danique al zei ;)
Daarna zijn we weer naar huis gegaan, en heb ik gegeten, en GTST gekeken, en nu kijk in Gooische Vrouwen .
Nu weet ik niet meer zoveel te vertellen, en ga ik weer verder tv kijken .
Dus, tot morgen misschien !

Lovess ,


2 opmerkingen: