22 maart 2011

my day

Tumblr_lifrnc1ejd1qbz4ygo1_500_large

Vandaag was het echt super lekker weer !
Daar werd blij van :)
Toen ik wakker werd ; keek ik uit het raam en de zon scheen al :D
Maar toen naar school gefietst, en we hadden verkort lesrooster, dus waren we 12 uur uit :D
Daarna met Maartje en Saya naar de stad geweest om een ijsje, en daarna kwamen we Lindy en Chelsea tegen .
Nog even naar het molenplein geweest, en toen naar huis gefietst .
Daarna ben ik met mijn zusje buiten gaan zitten, en ging ik in het boek van Nederlands lezen.
Toen ben ik met mijn zusje nog naar het veldje geweest, en hebben we nog gevoetbalt, haha .
Net gedoucht en gtst gekeken, en nu nog even Glee .
En dan ga ik straks maar lekker slapen .
Verder niet zo heel veel te vertellen eigenlijk .

See you .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten