11 maart 2011

today

20090301132758

Hee,
Vanochtend werd ik wakker.. en ik keek naar de tv,
en ik hoorde dat er alweer een aardbeving was :o
En een tsunami..
Dat lijkt me echt vreselijk, en eng, want je weet toch niet wat er zomaar kan gebeuren.
Ik denk.. dat de wereld nog wel is echt zou kunnen vergaan .
Het klinkt heel eng, maar het zal me echt niks verbazen.
Ik heb trouwens wel die film gezien, 2012, maar dat lijkt me dan echt té nep .
Maar nu, is het al wel een beetje aan het beginnen, lijkt mij,
Er zijn alleen maar veel rare, onverklaarbare dingen aan de hand ; aardbevingen, tsunami's, oorlogen ( daar kan je natuurlijk wel wat aan doen ) , allemaal rampen .
Maar, het liefst denk ik er niet echt meer over na, want dan word ik alleen maar bang enzo :s

Maaar, verder met mijn dag ; ik heb mijn kamer veranderddd :D
Ik zal nog wel foto's maken, en dan op m'n blog zetten :)
Maar, verder weet ik niet meer zo heel veel te vertellen, alleen dat ik straks nog een post doe over day 2 .
Tot straks ! x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten