14 maart 2011

my day - monday

EERSTE SCHOOLDAG IS VOORBIJ !

haha, sorry, daar had ik even zin in, maar, het is waar, het is officieel, de eerste schooldag is voorbij ^^ gelukkig maar .
Als eerste werd ik wakker rond 7 uur, maar viel toen weer in slaap .
Wakker, spreekbeurt oefenen, omkleden en eten en naar school gefietst .
1e uur nask 2, ik was helemaal zenuwachtig voor mijn spreekbeurt , toen pauze, isp, en toen engels, en ik moest, en ik was zenuwachtig haha, maar uiteindelijk toch een 7 gekregen :) .
Ik zei heel vaak ; ehm . Hahaha, ik stond helemaal te trillen, maar ik ben er gelukkig vanaf !
Daarna nog geschiedenis en duits, was saaai , en naar huis, lekker buiten gezeten, en toen mijn zusje opgehaald van school .
Nu op mijn kamer zitten, want moet leren voor economie :s .
Ennnn.. heel leuk nieuws : morgen word het ... 17 graden ! :D :D :D
Lekker weeeer ! En dat nog maar in maart :o
Maar, dan ga ik nu maar is leren, en vanavond nog even day 4 posten (:

Tot vanavond x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten