05 maart 2011

vakantie

eindelijk is het vakantie !

Zoo, dat had niet langer moeten duren, die schoolweek !
Eindelijk is het zover ; vakantiee .
Vandaag is het nog maar zaterdag, dus een hele week niet zoveel doen :)
Maar, ik wil eigenlijk mijn nagels nog lakken, maar weet niet wat ik kan doen .
Nu zit ik lekker op m'n kamer, maar ga zo weer naar beneden, want ik heb zin in thee .
Vandaag niet zo veel gedaan, uitgeslapen tot 11.30 en gedoucht,
toen de Sims 3 gespeeld en met mijn zusje naar de MacDonalds geweest, een milkshake gehaald, en toen wilde we nog even bij het molenplein ( een voetbalveldje bij ons in de wijk ) voetballen, maar er was niemand die we kende, dus zijn we naar huis gegaan .
's Avonds hebben we pannekoeken gegeten :)
Nu weet ik niet zo veel meer te vertellen, want heb niet zoveel gedaan ! haha .
Verder ga ik zo denk ik mijn nagels doen, en als ik er geen zin meer in heb, doe ik het morgen wel .
Maar, nu ga ik weer n's en misschien nog een post vandaag, maar dat zal wel niet, but, you never know ;)

Liefs, Demi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten