13 maart 2011

the last day of holiday .

En ja hoor.. we zijn ( eigenlijk al een tijdje ) aan de laatste dag van de vakantie toe gekomen .
Morgen weer naar die #$%@ school . Ik háát school
Het is wel leuk om iedereen weer te zien enzo, maar weer om 7 uur je bed uit :s
Ik moet eigenlijk niet zeuren, want mensen die ik ken moeten er om 6 uur uit , maar toch.
Ik vind dat je gewoon tot 9 uur moet kunnen slapen, en dan om kwart over 10 je eerste lesuur . Logisch toch .
Morgen gelukkig wel het 1e uur vrij :)
Alleen.. ik heb m'n spreekbeurt :s
Ik wil niet . Ik ben jaloers op de gene die hem al heeft gehad .
En ik doe het nu toch maar gewoon over Italië . Want ik zat te denken dat ik het anders over street art zou doen, maar ik had gewoon geen zin om een nieuwe spreekbeurt te maken, terwijl er al één ligt, en die ik alleen nog maar uit m'n hoofd moet leren .
Nu ben ik dat dus aan het proberen :s
Lukt niet echt, maar ik moet verder proberen . Dus ik ga daar maar is mee verder .
Tot snelll .

Loves ,

1 opmerking:

  1. oeeeh, je hebt morgen je spreekbeurt! ik heb hem gelukkig al gehad, maar komt wel goed joh! tot morgen xxx

    BeantwoordenVerwijderen