07 maart 2011

my day - tuesday

Heey ,

Ben ik weer ;)
Vandaag was een leuke dag , als eerst heb ik tot 10 uur geslapen ( best vroeg voor mijn doen ) en een beetje op de bank gelegen, ik was lui  :$
Maar, het was ( vond ik ) super lekker weer ! Ik ben gewoon in mijn herfstjas naar buiten geweest ! .
Maar, daarna ben ik dus met Falisha naar de stad geweest . Even een broodje bij de Bakker Bart gekocht en nog een beetje naar winkels geweest .
Daarna weer naar huis gegaan en gegeten enzo , dus heb eigenlijk niƩt veel gedaan vandaag ..
Niks bijzonders gebeurt .
Saai dus .
Misschien ga ik woensdag nog met Cynthia en Danique afspreken ( Danique weet hier nog niks van, dus bij deze, Danique, kan je woensdag ? O:) )
Haha, dat was best raar ;d
Maar, nu ga ik nog maar even gtst kijken , want het is nu reclame,
en daarna ANTM :)
Maar, nu gaat het weer beginnen, dus ik ga stoppen !

Bye xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten