10 maart 2011

my day - thursday

Hello ,

Vandaag was weer een leuke dag ! ( van je vakantie moet je iets leuks maken natuurlijk )
Ik ging naar Lindy, en we gingen filmpje kijken, Black Swan .
Dat is echt een rare film, vind ik, het is niet echt te snappen en soms zijn er wat rare dingen in ;)
Maar, opzich was het best leuk, maar niet echt ( vind ik ) om aan te raden .
Je moet er maar van houden ;p
Nu ben ik aan het wachten totdat GTST begint, en zit ik ondertussen iCarly te kijken ;)
Ik moet eigenlijk ook al een beetje gaan leren, maar daar heb ik echt geen zin in :s
Wáárom gaat de vakantie zo snel voorbij ?
Wie dat heeft verzonnen, háat ik !
En me zusje doet irritant . Zusjes.. -____-
Maaar, ik heb een 30-day challenge bij Cynthia op d'r blog gevonden, en ik ga even op MSN vragen of ik die over mag nemen ;) ( je weet maar nooit haha )
Jaáa ze vind het goeddd . :)
Dan ga ik zometeen maar is ff die doen , en nu ga ik GTST kijken !
Dusss, tot straks !

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten