18 maart 2011

uithof .

Vandaag was echt super leuk !
Als eerste werd ik wakker rond 10 voor 6 's ochtends, en kwam Cynthia me rond half 7 ophalen .
Daarna gingen we Sandra ophalen en reden we naar school .
In de bus zat ik naast Lieke en moesten we ongeveer 2,5 uur rijden naar Den Haag.
Eenmaal daar aangekomen moesten we nog een uur wachten, daarna hebben we skischoenen en ski's gepakt en kregen we een beetje les over de basis van het skiën .
Daarna mochten we vrij skiën en dat was echt heel leuk . Dan moest je aan zo'n kabelbaan vast houden en werd je naar boven getrokken .
Daarna naar beneden skiën, en dat gevoel is echt leuk ;D
Ben wel 3 keer gevallen, haha, één keer kwam ik te hard van die berg af en kon ik niet remmen hahaha, volgens mij zag het er heel dom uit ;P
Daarna gingen we wat eten, frietjesss, en daarna mochten we schaatsen .
Dat was opzich wel leuk, maar had liever nog iets langer geskiet .
Daarna gingen we weer in de bus en zat ik naast Danique .
Toen stonden we daar, en wachtte we op de moeder van Sandra, die kwam ons ophalen .
Eindelijk thuis was ik zo moe . Nu nog steeds haha .
We aten witlof met gebakken aardappels en vlees .
Daarna ben ik heerlijk in een bad met super veel schuim geweest ;)
Ondertussen had ik een gezichtsmaskertje opgedaan . Lekkerrr C:
Nu lig ik lekker in mijn bed x factor te kijken .
Straks lekker slapen, dat gaat zeker lukken, ben dood op .
En morgen ga ik mijn haar stijlen ! :D
Heb ik echt zin in hihi .
Ik moet rond 11 uur naar de kapper, want een stagiair moet oefenen op iemand met krullen . En ja , ik heb krullen dus dat is handiggg .

See you tommorow x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten