28 februari 2011

my day - monday

hello,

Gelukkig is schooldag nummer één klaar ..
nog vier te gaan .
En dan, eindelijk vakantie
Eindelijk ! ik hou van vakantie .
Was het maar vast zomervakantie..
Maar, als eerste mijn dag ;
Als eerste ben ik met Cynthia naar school gefietst door die rot regen .
Echt, als ik dan al een beetje zon zie, dan wil ik echt zomer
Ik kan niet wachten haha !
Maar, we hadden een so van nask 2 .
Ik had voor die vorige so, van vorige week, een 9 !
En voor deze so van vandaag had ik ook een 9 ! :D
Helemaal blij natuurlijk, want nu heb ik me cijfer voor nask een beetje opgehaald, want daar stond ik een onvoldoende voor !
En ben nog even met Danielle naar de stad geweest, heb een adidas topje gekocht !
Een grijze met een roze adidas teken :)
Ik doe hem morgen aan naar school, denk ik haha ;)
Nu moet ik nog maar een beetje aan mijn spreekbeurtje voor Engels werken..
Echt geen zin in ..
Haat spreekbeurten, het zou verboden moeten worden .
Maar dat zal niet lukken denk ik .
Zelfs niet met 400.000.000 handtekeningen ! ;D
Maar, iets meer vakantie zou niet zo erg zijn .

Morgen zal ik wel even een foto('s) plaatsen van m'n adidastopje ^^.
Nu ga ik maar weer aan me spreekbeurt werken.
Niet dat me dat nú gaat lukken ..

Misschien tot vanavond !
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten