26 februari 2011

my day - saturday

hee ,

Zo, daar ben ik weer :D
Ik zou nog tweeten hoe mijn wedstrijd was gegaan !
Nou, we hebben gewonnen :)
Met 14-4 . En ik heb er één gescoord . haha jeeej !
Ben net weer terug van verjaardag, het was wel leuk , behalve op het einde,
mijn zusje deed weer een beetje irritant, maar dat heeft ze wel vaker ! hahaha .
Morgen moet ik mijn presentatie van Engels nog in elkaar zetten -____-
Daar heb ik niet echt zin in , maar het zal toch moeten .
Daar ben ik dan súper zenuwachtig voor..
Dat snap je denk ik wel ;D
Ik ga het over Italië doen .

Trouwens, zoals jullie zien, heb ik een nieuwe achtergrond :D
Er waren zoveel leuke, ik kon niet kiezen !
Maar, ik dacht, laat ik maar een beetje een lente,-zomerachtige achtergrond doen, want dan heb ik een beetje het gevoel dat het weer lente word ! haha .

Maar, nu ga ik nog even Wat Vind Nederland kijken, en dan nog even laptoppen en slapen .
Dus tot morgen,

Liefs Demi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten