23 februari 2011

secret

Hellooo ,
Ik ga het hebben over secrets, of te wel, geheimen .
Nu draag ik dus een leúk geheim bij me van één van mijn beste vriendinnen .
Hahahha, ik moet er steeds om lachen, want ze is super nieuwschierig !
Maar, vrijdag gaat het geheim uitkomen, dus dan zal ik vertellen wat het was ;)

Soms is het ook niet zo leuk om een geheim bij je te houden..
Dat heb ik wel eens gehad..
Nu eigenlijk ook.. ik heb een geheim toevertrouwd gekregen, en ik mag er niks over vertellen, en dat zal ik ook niet doen.
Ik vind het soms ook wel moeilijk.. dan moet ik het wel aan iemand vertellen..
Meestal aan iemand die ik dan vertrouw.. want ik ken wel een paar mensen die zoiets meteen doorvertellen.

Ik denk, dat ik er mee ga stoppen, want deze post slaat eigenlijk nergens op ..
Maar ik wilde het even kwijt (:

loves and a goodnight x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten