26 februari 2011

goodmorning

goedemorgen ,

Het is weer een gewone saaie dag .
Gister leek wel een droom! Jammer genoeg was dat het niet .
Maar, nu lig ik dus nog lekker in mijn bed..
Nou ja, ik heb al gegeten, maar beneden waren ze chagerijnig, dus ben ik maar weer lekker in mijn bed gaan liggen . :)
Over een paar uurtjes moet ik weer gaan korfballen, dus ik moet zo eigenlijk wel gaan douchen, maar heb nog geen zin .
Nu nog even een beetje tv kijken .
Beetje twitteren enzo hihi .

Trouwens, ik wil Danique nog wel bedanken voor die award, maar ik heb nog niet genoeg volgers om dit te doen enzo, en ik weet niet echt 10 gekke dingen over mezelf haha !
Dus als ik wat meer volgers heb, kan ik dit doen !
Maar als nog bedankt !

Nu weet ik dus niks meer te verzinnen, dus ik stop er maar mee .
Vanavond zal ik nog wel een post plaatsen over hoe het is gegaan met de wedstrijd .

byee . x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten