23 februari 2011

my day - wednesday

heeey .

pff, eindelijk is deze té lange dag klaar ..
echt, ik haat woensdagen. Dan moeten we altijd tot vier uur naar school, en dat is echt gewoon te lang . Op de andere locatie van de CSW is het 8e maar tot half 4, en duren de lessen maar 45 minuten .
Oke, die van ons 50, dus zo'n groot verschil is het nou ook weer niet, maar toch !
Ik vind dat ze op beide scholen wel dezelfde tijden moeten doen, het is toch dezelfde school ? Dan ga je toch niet opeens anders doen .. :s

Maar, om niet af te dwalen van het onderwerp waar ik het over had, my day, zal ik daar eerst over vertellen .
Vanochtend had ik me dus verslapen ! 20 minuten ..
Komt mijn vader me wakker maken met de woorden : MOET JE NIET NAAR SCHOOL ?
Ja, tuurlijk moet ik naar school, zei ik . En ik keek op mijn wekker, en dacht .. Oeps, ik snap het . Alles snel snel snel doen .
Uiteindelijk op school beland hadden we dus Duits . Pff, daar zit ik dus nu alleen, omdat ik met de gene die naast me zat té veel aan het kletsen was .
En we hadden CKV . Dat vak is leuk, want we waren een hoed aan het maken .
Alleen, Danique, waarmee ik de hoed maak, was ziek :(
Dus konden we niet echt verder..
Maaaar heb de hoed wel bespat met verfspetters !
ISP en Nederlands zijn saai.. dus daar niks over te zeggen ;)
Maar nu zit ik dus eindelijk lekker op me warme bed met mijn deken over me heen en me laptop op schoot :)
Dat is fijn . Fijner als school .

Vanavond gaan we in iedergeval lekker eten, iets wat ik graag lust , haha !
Ik moet nu alleen gaan leren.. Engels en nask2 .
Geen zin in, maar wil wel graag een goed rapport.. beter als die ik vorige week heb gekregen hoop ik ..
Maar, ik weet nu niet echt meer iets te vertellen..
En wie weet komt er nog wel een post vandaag .. :)

Until tonight x

1 opmerking:

  1. haha tuurlijk wil ik dat doen :')
    het is wel een rot werkje maar het is het zeker waard (:
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen