22 februari 2011

your dreams

Dromen .
Dromen vind ik echt héél fijn .
Het liefst droom ik de hele nacht door .
Het gevoel dat ik kan vliegen in m'n droom is echt geweldig.
Ik zou het liefst de hele nacht door vliegen, zo'n geweldig gevoel is het !
Ik geloof wel, dat dromen iets betekenen ..
Ik heb wel is van een vriendin van mij gehoord, dat ze had gedroomd dat haar oma in haar droom afscheid kwam nemen, en toen ze wakker werd, ze uiteindelijk hoorde dat haar oma was overleden, diezelfde nacht nog.
Zoiets geloof ik wel, ik denk wel dat het kan, dat degene waar je veel van houd afscheid van je komt nemen in je droom .
Ik denk ook, nou ja, ik weet het wel zeker, dat dromen betekenissen hebben .
Ik heb gehoord, dat als je 2 keer hetzelfde droomt, dat dat ook een heel bepaalde betekenis heeft !
Dat zou ik wel willen weten .
Ik heb namelijk wel is een paar keer hetzelfde gedroomd .
Het liefst zou ik nog uren doorpraten over dromen, maar dan word deze post ietsjes te lang ;)

Ik denk dat dit mijn laatste post is voor vandaag .
Dus , tot morgen !

kiss, Demi

Geen opmerkingen:

Een reactie posten