25 februari 2011

my horrible and nice day

hi !

Ten eerste, sorry dat ik gister niks heb gepost, maar ik had echt géén tijd !
En ten tweede, jullie zullen wel denken.. HOEZO DIE TITEL ?!
Nou, ik zal maar als eerste het leuke doen .
In mijn vorige post had ik verteld over een geheim van een goede vriendin van mij ,
nou vandaag is het dus uitgekomen, dus kan ik het vertellen ! haha
Nou, haar vriendje woont in Zuid-Holland en ze ziet hem niet zo heel vaak .
Een vriendin van die vriendin van mij heeft dus geregeld dat hij naar onze school zou komen enzo, en toen heb ik een beetje mee geregeld, dat hij daar mocht staan .
Een paar dagen van te voren had ik haar al verteld dat ik een geheim voor dr had, een verrassing, en ze was ZO zenuwachtig ! hahaha het was zo leuk .
En toen ze hem vanmiddag zag.. was zo lief ! ;) hihi .

Dat was dus het leuke .. 
Nu the horrible thing .

Vandaag moest mijn korfbalteam ( jaa ik zit op korfbal ;D ) een inhaalwedstrijd tegen Fortis spelen . Wij vol vertrouwen dat we zouden winnen ..
Maar, op het begin moest ik een strafworp nemen ( die scoorde ik (: ) .
Dus toen ging het nog wel .
Tot in de laatste helft ..
Die scheidsrechter.. als ik er nu weer aan denk word ik weer zo BOOS .
Echt serieus, wat een thuisfluiter. Hij floot om alles en niks .
De ene keer om een jongen uit mijn team, die had zogenaamd een ''te grote mond'' .
Toen moest de tegenpartij een strafworp nemen .
De tegenpartij miste hem en ik liep volgens die klote scheids te vroeg weg .
Mochten ze hem overnieuw doen, scoren ze hem natuurlijk wel .
En hij ging tegen onze coach allemaal rare dingen lopen zeggen.
Haha, als onze andere coach hem niet had tegengehouden, had hij hem zo vol in zijn gezicht gestompt . En dat had ik helemaal niet erg gevonden !
En ik moest bijna huilen.. pff zoiets had ik nog NOOIT gehad !
Het was namelijk de kampioenswedstrijd .
Verloren met 10-8 .. jammer genoeg :( 
Morgen moet ik nog een wedstrijd spelen, tegen Tjoba .
Als we die winnen hebben waarschijnlijk nog een tweede plek .

Pff. Dat was dus mijn dag .
Verschrikkelijk dus .
Behalve de middag (:

Maaaaaar , nu ga ik zo maar is slapen, want ben dood op .
Dus, ik plaats morgen vast nog wel een post ! (:

kisses and hugs , and a goodnight with sweet dreams . x

1 opmerking:

  1. Ahw wat flauw zeg D:
    Enn ik heb je de Stylish Blogger Award gekregen, kijk maar bij m'n laatste post wat het inhoudt (:
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen