22 april 2011

witte donderdag en goede vrijdag

Gister en vandaag was een leuke dag, want gisteren hadden we nog gewoon school, en op het laatst nog paasviering. Was heel saai natuurlijk, alles ging mis, iedereen lachen, boze leraren .
Ja je weet wel hoe dat gaat .
Maar, daarna ben ik met Danique naar de stad geweest, en hebben we dezelfde sleehakken gekocht :D
Echt leuke, maar moet ze nog wel even goed inlopen enzo :D
Daarna zijn we naar mijn huis gefietst, mijn spullen gepakt, en even omgekleed .
Naar Grijpskerke gefietst, en bamiiiii bij Danique gegeten :)
Daarna zijn we naar buiten gegaan en hebben we stukken piepschuim gepakt en gingen we op het water drijven hahaha .
Het was echt zo grappig :D
Daarna wilde ik er dus afspringen, naar de kant, viel ik zo het water in met m'n benen :'D
Was echt leuk .
Daarna gingen we foto's maken in zo'n grasveld met allemaal bloemen enzo,
en toen weer naar Danique's huis, en gingen we boven tv kijken en daarna AVATARRR <3
En toen was en 0.00 en gingen we naar buiten kijken naar de sterren en Danique zag 2 vallende sterren en toen was ik jaloers want ik zag ze niet ;D.
Daarna zat Danique op Omegle haha, en ging ze met een Denemarker praten en ik was moe dus ik viel half in slaap .
En volgende ochtend gingen we wentelteefjes makennn :D
En toen was het tijd om naar huis te gaan, want moest op mijn zusje passen.
Toen ik thuis kwam ging ik met mijn zusje in de tuin lekker zonnen .
En 's avonds heb ik lekker een broodje kroket gegeten, en een broodje gezond .
En toen ging het 's avonds onweren :o
Maar, nu ga ik verder x factor kijken :d

Loves x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten