20 april 2011

day 21 - your day

Ik heb deze post even veranderd, want ik weet niet echt een recept .
Dus laten we beginnen met mijn dag ;
als eerste werd ik wakker, ging ik eten en wist ik niet wat ik aan moest.
Op de fiets was ik met Cynthia naar school gefietst in m'n vest, want het was gewoon al 15 graden denk ik .
Op school aangekomen hadden we Duits, en daarna Engels repetitie .
Het ging opzich wel goed :)
Daarna 2 uur CKV . Dat was wel leuk, want we gingen naar buiten ( alweer ) iets na tekenen.
Toen hadden we grote pauze en ging ik ijs halen met Danique . We stonden daar als eerst en we kregen het gratis ! Echt geluk :)
Even later hadden we 2 uur ISP, en dat was echt vreselijk, want het was zo warm in dat lokaal .
En het laatste uur ( voor mij ) had ik Nederlands.
Uiteindelijk na een tijdje weer thuis gekomen, had ik het zo warm dat ik gewoon helemaal niet lekker werd en niet naar trainen ben gegaan.
Lekker mijn andere kleren aan gedaan en nog even in de tuin gezeten.
Toen maar is aan aardrijkskunde begonnen.
Daarna gingen we barbequen ( of hoe je het ook schrijft.. )
Was lekker ! En toen gedoucht, gtst gekeken, en nu aan het bloggen.
Dus maar is verder met aardrijkskunde.
Tot oooooit . ;)

X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten