17 april 2011

-

Dit weekend ook al weer niks geblogd..
MAAR, dat komt doordat mijn zusje haar verjaardag gister had, en mijn familie was er, die ik al heel lang niet meer had gezien .
Morgen is mijn zusje echt jarig, en krijgt ze van mij een wakeboard en nog een vogel iets achtig ( i really don't know what it is ) en ze heeft vrijdag een ipod met camera gekregen.
Heel leuk allemaal natuurlijk :)

Nu is het weekend dus weer bijna om.. buh .
Haat school
Haat leren
Haat vroeg opstaan
enzovoort enzovoort .
Nu ben ik dus aan het leren voor Engels, en moet ik ook nog iets voor nask leren, waar ik geen ene *piep* van snap .
Daarnet nog even mijn nagellak eraf gehaald, en beetje bij gevijld .
Nu ben ik verder heel doelloos aan het typen, dus ik stop dr mee .
Zo zal ik nog even een 30-day challenge posten BELOOFD !
En misschien nog wel wat dingetjes ;)

Xx .

Geen opmerkingen:

Een reactie posten