06 april 2011

day 15 - your beliefs

Tumblr_lj3846tdm41qiccajo1_500_large


Ja, deze post heb ik dus ook even aangepast, want wat is een fanfic ? ;d
Maar, nu mijn geloof.. of hoe je het ook kan zeggen .
Ik geloof niet in heel veel dingen, ik heb bijvoorbeeld geen godsdienst .
Ik ben niet christelijk, moslim, boeddist, joods of wat voor godsdienst je ook kan verzinnen .
Waar ik wel in geloof, is een leven na de dood .
Dat geloof ik wel . Dat als je dood gaat, dat je dan bijvoorbeeld gehaald word door iets of iemand .
En misschien kan je daarna nog wel een keer geboren worden .
Maar, ik denk dat je niet ''lager'' kan worden geboren, zoals dat je een dier word .
Dat denk ik niet, gewoon dezelfde ''hoogte'' maar dan in een ander lichaam .
Ik zou het het liefst niet eens weten, want, misschien is het niet eens zo, en is er een kille stilte als je dood gaat . Dat je nooit meer wakker word ofzo..
Nee, daar denk ik liever niet over na..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten